C-Hotels Andromeda

COVID-19

Graag informeren wij u dat C-Hotels de nodige maatregelen neemt zodat u in de toekomst covid-veilig bij ons kunt verblijven. De gezondheid van onze hotelgasten en medewerkers is ten allen tijde onze topprioriteit. Wij hopen u weldra bij ons te mogen verwelkomen.

Is het hotel geopend?

Volgens de maatregelen van de overheid mogen hotels momenteel geopend zijn, echter hebben wij beslist dat zolang meerdaagse reizen niet toegelaten is, om onze hotels gesloten te houden.
Volgens de laatste mededelingen van de overheid zal meerdaagse reizen ten vroegste toegelaten zijn vanaf 8 juni 2020.

1,5 meter distancing

Een begrip waar tot voor kort nog nooit iemand van had gehoord, maar nu een onderdeel is van onze samenleving. C-Hotels stelt hoge prioriteit aan de gezondheid en veiligheid van onze gasten en medewerkers. We doen er alles aan om de risico’s op besmetting en verspreiding te voorkomen. Om u zo veilig mogelijk te kunnen ontvangen is het hotel volledig aangepast aan de voorzorgsmaatregelen.

Welke maatregelen hebben wij ondernomen?

  • Wij volgen de richtlijnen en aanbevelingen op van de overheid.
  • De nodige signalisaties betreffende richtlijnen van COVID-19 zijn voorzien.
  • Desinfecterende handgels aan iedere ingang, receptie en lift.
  • Alle blootgestelde oppervlakken zoals deurklinken, liftknoppen, tafels, enz worden zeer regelmatig gedesinfecteerd met antibacteriële vloeistoffen.
  • Op iedere kamer wordt desinfecterende handgel voorzien en wordt volledig ontsmet na check-out.
  • Alle recepties zijn voorzien van een plexi-scherm.
  • Medewerkers die ziekteverschijnselen vertonen zijn verplicht om thuis te blijven.
  • Online check-in en check-out voorkomen lange wachtrijen aan de receptie.
  • Betalingen gebeuren bij voorkeur per kredietkaart of bancontact.
  • Momenteel mag de ontbijtzaal niet gebruikt worden en wordt een ontbijt op de kamer geserveerd. Van zodra de richtlijnen hieromtrent veranderen, zullen wij ook hier de nodige voorzorgsmaatregelen treffen om in een veilige omgeving te kunnen ontbijten.
  • Medewerkers die in contact komen met onze gasten, dragen handschoenen en mondmaskers uit hygiënisch oogpunt.

Kan ik mijn reservatie annuleren?

Alle reservaties die geboekt zijn na 01/04/2020 kunnen als volgt geannuleerd worden:

  • Rechtstreekse reservaties via website, telefoon en email kunnen geannuleerd worden tot 48 uur voor aankomst
  • Reservaties via OTA’s (booking.com, expedia,…) kunnen geannuleerd worden tot 1 week voor aankomst.

Indien u een reservatie gemaakt heeft vóór 1/04/2020 dan is er een onderscheid in de annulatievoorwaarden:
  • flexibele reservatie rechtstreeks: U kan kosteloos annuleren tot 48 uur voor aankomst.
  • flexibele reservatie via OTA (booking.com, expedia,…): U kan kosteloos annuleren tot 1 week voor aankomst.
  • non-refundable reservatie: U kan uw reservatie annuleren tot 1 dag voor aankomst en in ruil krijgt u een voucher die 1 jaar geldig is. Of u kunt uw reservatie omboeken naar een latere datum.

Andere vragen

Zal het zwembad en wellness geopend zijn?

Dit zal afhangen van de instructies van de overheid. Momenteel mogen zwembaden en wellnessruimtes niet geopend zijn. Van zodra dit wel kan, zullen we ook hier de nodige maatregelen treffen om dit in veilige omstandigheden te kunnen gebruiken.


Wat als de restaurants nog gesloten zijn tijdens mijn verblijf?

Indien de restaurants nog niet geopend zijn tijdens uw verblijf, zullen wij de nodige alternatieven voorzien zodat u toch kan genieten van een heerlijke maaltijd.

Zal het strand toegankelijk zijn?
Het strand zal deze zomer toegankelijk zijn. Via het hotel kunt u gratis uw plaats op het strand reserveren.