C-Hotels Andromeda

COVID-19

Graag informeren wij u dat C-Hotels de nodige maatregelen neemt zodat u in de toekomst covid-veilig bij ons kunt verblijven. De gezondheid van onze hotelgasten en medewerkers is ten allen tijde onze topprioriteit. Wij hopen u weldra bij ons te mogen verwelkomen.

Bekijk onze video over de genomen maatregelen

Mondmaskers

Stad Oostende heeft beslist om mondmaskers te verplichten binnen de bebouwde kom.
Er zijn een aantal uitzonderingen voorzien. De verplichting om bij een verplaatsing een mondmasker te dragen geldt niet:

  • tijdens verplaatsingen met de auto, moto(r), fiets of step
  • tijdens verplaatsingen op het strand om te gaan zwemmen in zee
  • tijdens de beoefening van een intensieve sportactiviteit (uitgezonderd wandelen)
  • tijdens werkzaamheden die zware fysieke inspanningen vergen
  • tijdens het nuttigen van voedsel en drank
  • voor wie over een medisch attest beschikt dat het dragen van een mondmasker niet mogelijk is
  • voor kinderen tot en met 12 jaar

1,5 meter distancing

Een begrip waar tot voor kort nog nooit iemand van had gehoord, maar nu een onderdeel is van onze samenleving. C-Hotels stelt hoge prioriteit aan de gezondheid en veiligheid van onze gasten en medewerkers. We doen er alles aan om de risico’s op besmetting en verspreiding te voorkomen. Om u zo veilig mogelijk te kunnen ontvangen is het hotel volledig aangepast aan de voorzorgsmaatregelen.

Welke maatregelen hebben wij ondernomen?

  • Wij volgen de richtlijnen en aanbevelingen op van de overheid.
  • De nodige signalisaties betreffende richtlijnen van COVID-19 zijn voorzien.
  • Desinfecterende handgels aan iedere ingang, receptie en lift.
  • Alle blootgestelde oppervlakken zoals deurklinken, liftknoppen, tafels, enz worden zeer regelmatig gedesinfecteerd met antibacteriële vloeistoffen.
  • Op iedere kamer wordt desinfecterende handgel voorzien en wordt volledig ontsmet na check-out.
  • Alle recepties zijn voorzien van een plexi-scherm.
  • Het gebruik van een mondmasker is verplicht in de ontbijtruimte, behalve bij het neerzitten.
  • Medewerkers die ziekteverschijnselen vertonen zijn verplicht om thuis te blijven.
  • Online check-in en check-out voorkomen lange wachtrijen aan de receptie.
  • Betalingen gebeuren bij voorkeur per kredietkaart of bancontact.
  • Medewerkers die in contact komen met onze gasten, dragen handschoenen en mondmaskers uit hygiënisch oogpunt.

Reservatie strand

Om onze hotelgasten te laten genieten van een optimale viersterrenervaring is er een privéstrand ‘Beachclub West’ ingericht ter hoogte van de Kemmelbergstraat en de Parijsstraat op de dijk van Oostende.
Bij check-in wordt een kaartje met QR-code overhandigd aan onze hotelgasten waarmee ze hun plaats met ligzetel betalend kunnen reserveren. (ligzetel is verplicht).

Op dit privéstrand reserveer je een plaatsje op het strand in een ‘Bubbel’ van ongeveer 20m² voor 2 personen inclusief strandzeil om de veiligheid te garanderen.

Daarnaast zijn er diverse maatregelingen getroffen om de strandervaring covid-proof te garanderen:

  • Houten looppaden die zorgen voor een correcte doorgang
  • Dispensers voorzien met desinfecterende gel
  • Alle materialen worden voor- en na gebruik gedesinfecteerd
  • Enkel gasten toegelaten op de site met beperkte reservatie
  • Constante permanentie aanwezig

Prijzen
  • Lig- en zit zetel: € 7.50
  • Luxe ligzetel: € 12.50
  • Super deluxe ligbed: € 37.50
  • Handdoek: € 3
  • Strandzeil: € 4
  • Parasol: € 5

Kan ik mijn reservatie annuleren?

Alle reservaties die geboekt zijn na 01/04/2020 kunnen als volgt geannuleerd worden:

  • Alle reservaties  kunnen geannuleerd worden tot 48 uur voor aankomst

Indien u een reservatie gemaakt heeft vóór 1/04/2020 dan is er een onderscheid in de annulatievoorwaarden:
  • flexibele reservatie rechtstreeks: U kan kosteloos annuleren tot 48 uur voor aankomst.
  • flexibele reservatie via OTA (booking.com, expedia,…): U kan kosteloos annuleren tot 48 u voor aankomst.
  • non-refundable reservatie: U kan uw reservatie annuleren tot 48u voor aankomst en in ruil krijgt u een voucher die 1 jaar geldig is. Of u kunt uw reservatie omboeken naar een latere datum.

Andere vragen

Zal het zwembad en wellness geopend zijn?

Vanaf 1 juli is de wellness en het zwembad opnieuw geopend. 

Zal het strand toegankelijk zijn?
Alle hotelgasten zullen zeker een plaats op het strand hebben. Wij zullen hiervoor zorgen.

Hoe verloopt het ontbijt?
Het ontbijt is een buffet. Alle producten zijn individueel verpakt. 

Dank u, Westtoer en Provincie West-Vlaanderen

Met de hulp van Westtoer en Provincie West-Vlaanderen, hebben wij het hotel corona-veilig kunnen maken. We willen Westtoer en Provincie West-Vlaanderen bedanken voor de continue ondersteuning tijdens deze moeilijke Covid-19 tijden!