C-Hotels Andromeda

COVID-19

Graag informeren wij u dat C-Hotels de nodige maatregelen neemt zodat u covid-veilig bij ons kunt verblijven. De gezondheid van onze hotelgasten en medewerkers is ten allen tijde onze topprioriteit. Wij hopen u weldra bij ons te mogen verwelkomen.

Belangrijke vragen

Zal het zwembad en wellness geopend zijn?
Het zwembad is geopend van 08u tot 20u ’s avonds.
Het reserveren van een plaats in het zwembad is aangeraden gezien er maar 20 personen per uur worden toegelaten.
De wellness met sauna, jacuzzi, fitness en behandelingen zijn gesloten omwille van de Covid-19 situatie.

Hoe kan ik mijn reservatie annuleren?
Alle reservaties die rechtstreeks geboekt werden (via hotel website, telefonisch of per mail) kunnen tot 48 uur voor aankomst kosteloos geannuleerd worden.
Gelieve hiervoor contact op te nemen met de receptie via 059/80.66.11 of per email reservation@andromedahotel.be
Voor alle reservaties die gemaakt werden via bookingsites dienen de voorwaarden van deze sites gevolgd te worden.
Gelieve hiervoor contact op te nemen met de bookingsite.

Ontbijt, Lunch & Diner

Hoe verloopt het ontbijt?
Ontbijten in de ontbijtzaal is tot op heden niet toegelaten.
U kunt tussen 7u en 11u zelf uw ontbijt samenstellen aan het ontbijtbuffet en dit meenemen naar uw kamer. Wij garanderen een volledig aanbod en bieden u dit in alle veiligheid aan.

Hoe verloopt de lunch en/of diner?
De overheid heeft beslist dat ook hotels geen lunch en/of diner meer mogen aanbieden.
Hierdoor kunnen wij geen half- en volpensionformules aanbieden.
Er is wel de mogelijkheid om takeaway te bestellen en dit te laten leveren aan de receptie.
U kunt hier de beschikbare afhaalrestaurants bekijken
Op elk verdiep van het hotel staat een microgolfoven ter beschikking met borden en bestek zodat maaltijden gemakkelijk kunnen opgewarmd worden.

1,5 meter distancing

C-Hotels stelt hoge prioriteit aan de gezondheid en veiligheid van onze gasten en medewerkers. We doen er alles aan om de risico’s op besmetting en verspreiding te voorkomen. Om u zo veilig mogelijk te kunnen ontvangen is het hotel volledig aangepast aan de voorzorgsmaatregelen.

Welke maatregelen hebben wij ondernomen?

  • Wij volgen de richtlijnen en aanbevelingen op van de overheid.
  • De nodige signalisaties betreffende richtlijnen van COVID-19 zijn voorzien.
  • Desinfecterende handgels aan iedere ingang, receptie en lift.
  • Alle blootgestelde oppervlakken zoals deurklinken, liftknoppen, tafels, enz worden zeer regelmatig gedesinfecteerd met antibacteriële vloeistoffen.
  • Alle recepties zijn voorzien van een plexi-scherm.
  • Het gebruik van een mondmasker is verplicht in de ontbijtruimte, behalve bij het neerzitten.
  • Medewerkers die ziekteverschijnselen vertonen zijn verplicht om thuis te blijven.
  • Online check-in en check-out voorkomen lange wachtrijen aan de receptie.
  • Betalingen gebeuren bij voorkeur per kredietkaart of bancontact.
  • Medewerkers die in contact komen met onze gasten, dragen handschoenen en mondmaskers uit hygiënisch oogpunt.

Mondmaskers

Stad Oostende heeft beslist om mondmaskers te verplichten binnen het stadscentrum.
Er zijn een aantal uitzonderingen voorzien. De verplichting om bij een verplaatsing een mondmasker te dragen geldt niet:

  • tijdens verplaatsingen met de auto, moto(r), fiets of step
  • tijdens de beoefening van een intensieve sportactiviteit (uitgezonderd wandelen)
  • tijdens werkzaamheden die zware fysieke inspanningen vergen
  • tijdens het nuttigen van voedsel en drank
  • voor wie over een medisch attest beschikt dat het dragen van een mondmasker niet mogelijk is
  • voor kinderen tot en met 12 jaar